Mycket att göra...

Hr varit så stressad senaste tiden av allt som ska hinnas med.... Mesta dels har mitt liv beståt av jobb den senaste tiden, men har även hunnit med lite av det ena och det andra.

Semesterplanneringen är i full gång. Den 28/2-13/3 åker jag o min kollega Eva (som jag jobbade med i Turkiet) runt på äventyr i och runt Thailand. Ska verkligen bli super nice.

Dags att sova nu, upp tidigt imorgon gör flygplats. Ska försöka uppdatera er mer, men nu vet ni iallafall att jag lever och har det bra!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anniken

Tänk om jag hade kunnat komma ner då och rest runt tillsammans med er!!

2011-01-22 @ 18:57:01
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0