2011

Nytt år och ny bloggdesign betyder ny blogg start!

Jag vill börja med att önska er alla ett riktigt Gott Nytt År! Jag hade en riktigt trevlig nyårsafton med teamet och de andra resebolagen. Åt en 3-rättersmiddag på en mysig restaurang med takterasse och havutsikt. Tittade på fyrverkerier och sände upp "Lucky balloons", så nu ska jag få ett lyckligt 2011. Nyårsafton är dock en dag då jag saknar familj och vänner lite extra...

Jag vill även passa på att tacka min underbara Anniken som la ner tid på att fixa så min blogg blev såhär fin och så jag får ny inspiration att uppdatera er om mitt liv här i Thailand. Det finns en del att ta igen, men det kommer i
text och bilder!


Jag och Taru sänder upp en Lucky Balloon. Hela himlen var full av dessa vackert lysande rislampor!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kul med ny design gumman:)

Och kul att du bloggar igen:)

Saknar dig juh! Har du nån planerad hemresa? KRAM

2011-01-01 @ 16:15:38
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0