Wihoo...

Äntligen har jag både internet i min lägenhet och en fungerande dator! Får se hur länge detta varar! Helt underbart att ha tillgång till internet och bara ha datorn på, sätta sig där fem minuter närman har tid istället för att planera sina internet stunder. En sån frihetskänsla!!  Nu blir det även lättare för mig att hålla kontakt med alla mina fina.  Så är det någon som har lust för en skypedejt är ni välkomna att höra av er!

Har varit ledig nu 1,5dagar. Vädret har tyvärr inte varit det bästa, regn och åska, men det gjorde inte så mycket eftersom jag planerade hemma dagar. Det är lite mer ok att vara inne när det regnar utanför. Ibland är det bara skönt att få vara lite för sig själv tycker jag. Speciellt när man kan bestämma det själv och man vet att det finns ett alternativ att umgås med någon om man vill. Jobbigt när alla är borta och man måste vara ensam.

Jag småfixade lite här hemma, sov länge, åt havregrynsgröt till frukost, såg på film, lyssnade på musik och bara tog hand om mig själv!

Ikväll blev det lite matlagning igen, pasta med någonform av ostsås, kyckling med majs, lök och paprika stod på menyn! Gott var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0