1vecka+1dag till semester

Det blir lite dålig uppdatering här på bloggen eftersom jag inte har något internet hemma utan bara på kontoret.

Den 21/1 tar jag flyget här ifrån för att komma hem till Sverige, men inte för en lång tid.

Den 22/1 sätter jag mig återigen på ett flyg för att tillbringa en vecka med min mamma (och gamla arbetskollegor) på Lanzarote!

Den 29/1 kommer jag hem igen sent på kvällen

Den 30/1 tar jag en liten trip igen

Den 4/1 återvänder jag till Hurghada, Egypten.

Så under mina två veckor av semester kommer jag inte tillbringa så mycket tid hemma, men kommer bli underbart att få träffa många jag inte träffat på länge!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas vi hinner ses gumman! Du får ha en underbar semester=)

2010-01-13 @ 17:21:45
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0