Flygkaos

Nu hoppas jag snart att flygtrafiken kommer igång igen. Tycker synd om alla stackare som "sitter fast" någonstans i vår stora värld. Tänk om det varit jag på en av mina resor som fastnat på en av mina mellanlandnings flygplatser.

Läste någonstans att dessa partiklar kan finnas kvar i luften i upp till ett år. Vulkanen har inte heller slutat med att puffa ut sin rök ännu och detta kan leda till att den större vulkanen också får ett utbrott. Om den större vulkanen får ett utbrott kommer det bli mycket värre än detta. Hur lång tid kommer det ta innan flygtrafiken blir normal igen?

Vad är det som händer med vår värld? Tsunami, jordbävning, vulkanutbrott extramt snöoväder. Kanske det ligger någon sanning bakom 2012 teorin iallafall!?

Kommentarer
Postat av: zandra

Ok.. då har du en hel del att göra nu då :S

Usch gillar verkligen inte detta..

2010-04-18 @ 16:03:03
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0