19/4

Nu fungerar äntligen min dator! Tror ni då att internet fungerar på min våning så jag kan komunicera med världen? Ack nej.... Innan har det fungerat att sitta i receptionen, men även det slutade att fungera igår. Håller tummarna för att det fungerar när jag kommer hem ikväll.

Idag har jag studerat omgivningar plus att jag har jobbat. Sitter fortfarande på jobb, slutar om ca 20minuter.

Nu har delar av luftrummet öppnat, hoppas snart att det öppnar helt och allt blir som vanligt igen!

Helt underbart att vara i ett land med vacker natur! Blir lika chockad varje gång jag tittar ut och inte bara ser sand! Bor nu även i en "storstad", känns som det passar mig bättre och att det finns något att göra här!

Kommentarer
Postat av: zandra

Ok..

Vart har ni fört alla era gäster??

Jag hoppas verkligen det kommer i gång snart...

Ni skickar inte hem er gäster heller med buss eller något??

2010-04-19 @ 19:46:07
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0