I Egypten

Första uppdateringen från Egypten efter att ha varit här i 20dagar! Tiden har verkligen gått snabbt och jag har hunnit se och göra väldigt mycket, samtidt som jag jobbat och försökt finna mig tillrätta här.

Jag har bland annat varit ute och kört 4hjuling i öknen, ridit kamel, utforskat Hurghadas nattliv, varit i Luxor och sett Karnaktemplet, besökt Konungarnas dal och dess gravkamare, tagit en tur på Nilen, sett hur man tillverkar papyrus, snorklat i röda havet....

Egypten är ett väldigt annorlunda, speciellt och spännande land, med sand och öken överallt! Mycket annorlunda människor och kultur!

Jag ska försöka hålla er uppdaterade om livet här, men min dator gick i sönder i slutet av Cypern, så nu blir det till att använda sig av datorerna på jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0