Fredagen den 13

Fredagen den 13e = otursdagen! Men är det verkligen så mycket otur med denna dag? Tror mest att man jagar upp sig själv så att misstag händer och eftersom man är så fokuserad på att något dåligt ska hända så tänker man på det så mycket mer och reagerar på alla små saker.

Jag har iallafallö haft en helt ok dag, utan allt för mycket olycka! Hade planerat att gå till stranden idag eftersom jag var halvledig, men det har blåst som tusan hela dagen så det blev ingen strand. Istället tog sovmorgon och sedan en lång pannkaksfrukost! Gick hem igen och pratade med min mamma och sedan bäddade jag ner mig under mitt nya täcke och läste lite. Jobba 15.00-20.00, sedan middag och nu sitter jag här!

Upptäckte dock att mitt täcke är mycket större än svenska täcke, vilket i och för sig är väldigt mysigt, men innebär att det inte får plats i mitt påslakan!


Kommentarer
Postat av: Anniken

Och jag är avundsjuk på dig så det jämnar ut sig ;)

Men det är aldrig försent att vi sticker ut på en resa tillsammans! :) ?

2009-11-17 @ 20:39:14
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0