Nemo!

Igår dök jag mitt första Fun Dive som det heter när du har tagit dit certifikat! Riktigt roligt. Fick vara under vattnet i ca en timme nu istället för en halvtimme som det blev under kursen med alla övningar och så.

Mitt andra dyk var det bästa hittentills. Allt gick så bra, det var roligt och vi fick se en hel del. Fick bla. se en scorpion fish som är jättejättegiftig (rör man den så dör man inom en timme) så jag höll mig på säkert avstånd. Hittade även min efterlängtade NEMO!! Så söta de var...

Det var dock dålig sikt och började regna i slutet på vårt andra dyk, men jag var lika glad ändå!

Nu har jag dykt 6 dyk i havet och vrit under vattnet samanlagt hela 4 timmar och 40 minuter!

Bilder och filmer finns från detta dyk och kommer läggas upp så fort jag har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0