Cypern

Nu är det snart dags att packa mina väskor, för den 7 april lämnar jag Thailand för att  bege mig till Cypern. På Cypern kommer jag stanna 6 månader för att arbeta, sen får vi se vart det bär av. Sverige? Vidare ut i världen? Vem vet?!

Min resa  kommer se ut såhär: Phuket-Bangkok-Dubai-Cypern!

Det är med blandade känslor jag lämnar Thailand. Har börjat älska landet och dess invånare, men samtidigt vill jag prova och se något nytt.

Cypern är för mig ett helt främmande land som jag inte vet något om, så det ska bli riktigt spännande att jag ska få skapa mig en egen uppfattning om det.


Kommentarer
Postat av: pernilla

Antar att det menas med att du inte kommer hem emellan:(

Det där med sverige efter cypern lät bra tycker jag hihi=) Men jag tror du kommer få det bra på cypern och det kommer nog bli spännande att komma till ett nytt ställe=D

2009-03-18 @ 13:31:45
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Härligt det låter! Synd att du inte kommer hem emellan ngt men vem vet, vi kanske hittar en sista minuten i sommar och kommer ner:)?

2009-03-19 @ 02:19:39
Postat av: Anniken

Ja det var riktigt soligt vårväder igår så dom åkte på, Johannas syster har snille på solglasögon så jag snodde åt mig ett par, :) hehe :P

2009-03-20 @ 15:27:37
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Hanna

hejsan alla bloggare!

var gärna med i min bloggtävling om att bli "månadens blogg Mars 2009"



massor av kramar/ Hanna



(skickas till alla)

2009-03-24 @ 12:35:12
URL: http://hannalinnerstams.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Malin

I dag var din mamma här och lämnade kort från Thailand. Det var jättefina bilder jag fick. Hälsa Bamse och Lille Skutt från mig. Jag skulle vilja träffa dej men det går inte. Jag ska till Tyskland i stället och bada på Weissenhäuser Strand. Vi ska få hund snart och det ska bli kul. Jag saknar dej. Det hade varit kul om vi kom till Cypern.

Kramar från Frida, som lärt sig cykla.

(berättat för Pappa...)

2009-03-30 @ 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0