Dykning (del 1)

Idag tog jag första steget mot mitt dykarcertifikat, efter en lång väntan blev det äntligen av!


utrustning

Dagen bestod av teori och pooldyk. I början av pooldyket fick jag total panik (vilket jag inte trodde skulle hända), blev jättebesviken på mig själv för jag trodde att jag inte skulle klara av att dyka överhuvudtaget. Tog ett djupt andetag, tänkte på något annat och provade igen och visst kunde jag med! Skam den som ger sig.

Vilken underbar känsla att kunna andas under vatten helt utan problem. Simma tyngdlöst. Nu längtar jag bara tills jag får simma runt i havet bland alla fiskar!! Men först lite mer träning...



Lagom snygg i våtdräkten

Kommentarer
Postat av: pernilla

Sexbomb!;)

Är det ditt riktiga hår som blivit så långt eller det är hårförlängning?:O

2009-01-12 @ 17:09:56
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch, jag hade aldrig klarat det! Jag får panik och känner mig instängd under vatten.



Jag hoppas att du njuter av värmen och allt. Jag hade mer än gärna stannat längre!



Ha det bra!



/Niklas syster.

2009-01-12 @ 18:02:30
URL: http://luckiestloser.blogg.se/
Postat av: Anniken

Man ar alltid sexig som fa i vatdrackt!!

Ja visst ar kanslan av att andas och simma under vattnet helt underbart! Halsa Nemo fran mig.



Pusspuss!! <3

2009-01-14 @ 06:29:46
Postat av: Malin

Semestersvenskar började förresten idag och du var med i rutan flera gånger!

2009-01-14 @ 21:08:21
URL: http://luckiestloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0