Dykning (del 2)

Helt oförberedd gick jag till min andra dyklektion i måndags, helt ensam, utan back up av mina två dykarvänner. Allt gick bra, jag överlevde.

Efter ett tag var det helt plötsligt dags för slutprov i teorin, 50 frågor, och jag som inte läst en sida i boken. Hur skulle detta gå? En nervös Malin satt där och försökte tänka logiskt och ta en fråga i taget, men trodde aldrig att det skulle gå. Även ifall jag hade många fel så Klarade jag det!!! =)

Nu väntar havet och alla dess saker som fiskar och koraller. Imorgon tar jag dock ett uppehåll med dykning, men sen så!

Mina mål med dykningen:
* Att se en Nemofisk (clown)
* Att se en sköldpadda
 

Kommentarer
Postat av: Anniken

hoppas du nar dina mal. Men det tror jag med all sannolikhet! :) Vi traffade dem bada utanfor PhiPhi :)

Puss!

2009-01-31 @ 07:23:04
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0