Dykning (del 3)

Efter ett ganska så långt uppehåll tog jag i måndags min tredje dyklektion. Denna gången var det dags att ge sig ut med båt för att dyka i havet.

Jag var så nervös innan, men vad hade jag att oroa mig för? Allt gick fint och det var riktigt kul. Två dyk blev det denna dagen, båda på 12 meters djup och ca 25 minuter utanför Racha Yai.

Jag fick se bla. muräna, nemos kusin och sjöstjärnor i blått och lila. Missade tyvärr sköldpaddan som den andra gruppen fick se, men det kommer fler chanser.

Imorgon bär det av till havs igen, denna gången blir det mitt fjärde dyk och förhoppningsvis det sista innan jag är certifikerad Open Water Diver, men det återstå att se...

Håll tummarna!


Dykargänget - Divemaster Pär, jag, Elli och Heidi

Kommentarer
Postat av: pernilla

Men nemo då? Har du sett en nemo än?

2009-02-22 @ 20:59:04
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: Anniken

Sa klart att du tar ditt cert. ! :)

2009-02-23 @ 02:28:39
Postat av: Mikael

Hej Malin!

Kul att det gar bra med dykningen. Hoppas att det gar bra med den sista delen av Open Water och att du ocksa far se stor haj.

Carl akte till Thailand igar pa skolresa. Det gar nog att folja resan om nagon dag pa http://sites.google.com/a/asdubai.org/middleschool/Home

2009-02-27 @ 09:33:08
Postat av: Anniken

Logga in pa msn sa tar jag det dar :)

2009-02-28 @ 00:34:57
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0