Vinter destination

Så var det dags att tänka på vintern igen och ansökan för destination för vinter säsongen 09/10 är redan inskickad.

Mina val blev:
1. Thailand
2. Lanzarote
3. Teneriffa

Ville egentligen inte åka till någon av The Canarian Islands (Gran Canaria, Teneriffa o Lanzarote), men efter att ha läst lite med om öarna, så låter de helt plötsligt väldigt lockande.

Väntar med spänning på att få resultatet den 26/8 för att sedan bestämma mig för hur jag vill att min vinter ska se ut. Jobba mer ute i vida världen, eller komma hem till alla som jag tycker om där hemma?






              


Mitt älskade Thailand! <3













Kommentarer
Postat av: Anniken

Ta god tid på dig att fundera :) Tankarna och känslorna blir oftast plötsligt mycket klarare.

Och thank god att du har ett fungerande internet nu.

Har njutit av varje sekund av att ha dig "hemma" i Sverige och jag längtar tills vi ses igen. Spelar ingen roll var, bara att vi ses! :)

Ta hand om dig älskade vän <3

2009-08-18 @ 00:04:39
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0