Destination

Igår kom telefonsamtalet med vilken destination jag får för vintern 09/10 och det blev...EGYPTEN. Känslorna är lite blandade över att ha fått Egypten, en destination som jag inte ens har sökt. Jag hatar även allt som har med historia att göra och då kanske inte Egypten precis är rätt ställe för mig. Åtminstonde så har jag fått den tjänst jag har sökt.

Så frågan är nu: Ska jag ta Egypten, testa och se eller ska jag tacka nej, bli erbjuden en annan destination, kanske en annan tjänst? Hmm...valet är inte lätt, det är ju denna tjänst jag vill ha, men Egypten? Jag vet inte. O jag har bara tills 16:00 på mig att bestämma mig hur jag ska göra.

Har "bollat" lite tankar med nära och kära samt även fått lite information om teamet och arbetat av min gamla chef. Jag vet även vem som kommer bli min nya chef, så jag tänkte ringa honom och fortsätta disskutera mig ram till hur jag ska lösa detta!

I värsta fall kommer jag väl hem till Sverige! ;)

Kommentarer
Postat av: Anniken

Det löser sig alltid. Och plötsligt kommer du komma fram till det rätta :)

2009-08-27 @ 21:38:02
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Sanna

Se till att du är i Egypten 22 november och en vecka framåt:)) Vore jättekul att kunna träffa dig där:)

2009-08-28 @ 19:37:47
Postat av: Anniken

Klart att jag saknar dig! Det gör jag alltid! Men nu syftade jag på dem som jag ska få träffa när jag är hemma om i helgen.

Hoppas allt är bra!

Puss!!

2009-09-18 @ 01:48:21
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0