Uppdatering

Festa i Playa Inglés var riktigt trevligt! 102 från kursen ute på ett och samma ställe plus alla andra, 50% i baren, kan det bli mer lyckat?

Dagen efter - vår lediga dag, blev inte som vi tänkt oss. Planerade att sola och bada, men vädret var inte på vår sida. Regnade och blåste hela dagen och det dåliga vädret har hållt i. Under blåsten så blåste det så kraftigt att en palm trillade över vägen, så brankår och filmteam var här.

Palm över vägen


Istället för sol och bad så blev det en slapp dag, vi åkte in till shoppingcentrat Atlantico. Här var allt riktigt, riktigt billigt. Jättesnygga jeans för 120kr och partyskor för 60kr tex. Som de flesta vet så älskar jag ju att shoppa, så skoja int om att det kliade i fingrarna, men jag bestämde mig för att inte handla något, och det höll jag =)
I like shopping!

På kvällen skulle vi gå till internet, men det hade stängt så vi tog djupa och långa samtal på balkongen istället!

Idag hade vi en muntlig presentation som blev filmad, vi fick se den sen och fick kommentarer på den. Riktigt jobbigt, men jag antar att det var väldigt lärorikt!

Imorgon ska vi på en buss utflykt i åtta timmar, sen ska vi tydligen göra något riktigt roligt. Det ända jag vet är att vi ska ta fram och stryka våra finaste kläder!!

Vet inte om jag berättat att vi är 102 personer på kursen. En vanlig dag ser ut ungeför såhär:
Gå upp klockan sju
Äta frukostbuffé vid kvart i åtta
Första lektionen halv nio till tolv
Siesta mellan tolv och två
Sista lektionen mellan två och sex
Hem och LAGA (!) mat och plugga
Sova!!

Dagarna är roligare än vad det låter här!

Är det något ni undrar eller vill veta?

Måste erkänna att jag saknar er alla där hemma väldigt mycket och tänker på er ofta! Tack för allt stöd!
Puss o Kram
Mitt rumRumskompisarna


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0