Uppdatering!

Malin är en liten segis på att skriva i sin blogg. Okej hennes dator är bokstavligt talat seg i huvudet så hon får väl lite förlåtelse av det. Men jag tänkte hjälpa henne lite nu :P Nu när hon har fått en lite personligare stil på sin blogg (inga namn nämnda på vem som hjälpt henne) får hon ju stå ut lite med sin dator så att hon kan uppdatera liiite oftare.
Vet att vi är fler än jag som vill läsa :)

Om jag inte har helt fel för mig jobbar Malin idag och det ska hon göra hela helgen. Men för det hindrar det henne inte från att umgås med tre trevliga töser imorgonkväll. Vi ska köra till Sjöbo för att äta en mysig middag med Pernilla och Sanna. Slår vad om att det kommer bli en väldans trevlig kväll.

Nu ska jag inte förlänga det här inlägget längre mer än att säga att det här var allt för mig och att Malin hälsar.

Kramar från Anniken, Malins lilla tokstolla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0