Nervöst

Imorgon är den stora dagen! Då har vi vårt slutprov och får reda på om vi klarat kursen eller inte. Vilket innebär att man får reda på om man får jobb eller inte. Och i så fall vart man hamnar! Alla är jättespännda och nervösa inför detta, för man vill ju hamna på ett "bra" ställe!

Tänk! Om två dagar kanske jag ska stå där helt själv och ta hand om en hel grupp människor! Det känner jg mig inte alls redo för, men när jag väl står där så är jag det nog. Liet jobbigt att skiljas från denna gruppen nu när man börjar komma in i den för att sedan börja om från början i sitt nya team.

Bussresan igår var trevlig, men lite seg. Vi körde upp i bergen på serpentinvägar i åtta timmar med utsikt över hela las palmas! Väldigt fint, men många blev åksjuka. Vi skulle även hålla en liten presentation i mikrofon, typ som en transfer. Jag var jättenervös innan, men när jag väl satte mig där så var det riktigt kul!  Fick bara bra feedback på detta =)

Kvällens överraskning var att vi skulle gå till Garbos. Detta ställe har vi hört mycket om under vår vecka här så det var riktigt kul att få uppleva det. Garbos är ungefär som Wallmans, där servitrisen både serverar och showar. Det var verkligen en färgsprakandeshow. Efter det så blev det lite dans på den loka nattklubben/puben Holidays!

Ska försöka ta mig in till datorn igen imorn för att berätta hur allt har gått!! Imorgon är det även end party, skönt och sorjligt på samma gång.

Nu blir det till att gå hem för lite siesta!
Uppe i bergenGarbosSåhär såg jag ut för kvällen

Efterrätt!


Kommentarer
Postat av: Anniken

LYCKA TILL!! <3

2008-09-29 @ 20:27:27
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Sally

Håller tummarna för dig gumman!!!kram!

2008-09-29 @ 21:38:53
Postat av: Ingrid

Är jättestolt över dig.Håller tummarna. Lycka till.

2008-09-29 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0