Missförstånd

Hatar när det blir missförstånd, man känner sig så dum och vet inte riktigt hur man ska ställa allt till rätta igen. Anniken, jag hoppas att du hör av dig när du har slutat så vi hittar en bra lösning på detta.

Varför är det så att vissa dagar har man ingenting att göra, medan man nästa dag har tusen saker man vill hinna med? Kunde det inte varit lite mer jämt uppdelat? Just nu består mia dagar mest i att hinna med tusen saker på samma gång.

Nu ska jag ner på stan och fixa lite saker, kanske hinner jag med att ta en fika med Sally också!

Ses!

o Markus, förlåt, trodde att jag varit tydlig med att jag snart lämnar Sverige...

Kommentarer
Postat av: Anniken

Det är lugnt. Missförstånd uppkommer ibland.Vi löste det lite granna ju iaf :) V'ldigt trevlig och god middag!

Puss!

2008-09-14 @ 09:42:14
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0