Halva kursen

Ja, nu har halva kursen gått! Känns lite bättre att vara här för varje dag som går!

Idag har vi varit på flygplatsen o sett hur allt funkar där och sedan var det personlig feedback! Den gick som förväntat, kanske tillochmed lite bättre än jag trodde. Tänker inte skriva här vad som sades, men är ni nyfikna får ni höra av er! ;) Fick även reda på att man kunde få åka hem mellan kursen och att man skulle börja arbeta, jag tackade nej till det eftersom jag tror att det blir jobbigare att åka hem, träffa alla och sedan ta förväl IGEN för att åka tillbaka. (det rörde sig inte om en vecka eller så utan 2-3månader) Tror ni jag valde rätt?

Ikväll blir det nog lite party i Playa del Inglés eftersom vi är lediga imorgon. Imorgon blir det sol, bad och shopping, eller inte för mig eftersom jag redan har 10kilos övervikt! :S

Ni kanske vill veta lite om vädret här!? Soligt och skönt idag var det ca 35 grader på vår balkong! =) Blir dock inte mycket sol och bad eftersom lektionerna pågår från halv nio till ca sju. Lite färg har jag dock fått o antagligen blir det mer imorn! =)

Lektionerna är väldigt intensiva och det krävs att man är extremt fokuserad hela tiden! Engelskan är som sagt ett hinder för mig och jag känner att jag inte är lika aktiv som jag borde vara, men jag försöker se det lite som en två veckors engelsk språkkurs på samma gång ;)

Så mycket man tänker att man vill berätta, men när man väl sätter sig här har man glömt allt....

Kan dock säga att stränderna här i Bahía Feliz inte är något att hurra över. Sten, sten o ännu mera sten, sen kommer lite svart lavasand och ett hav med ännu mer sten. Har inte badat i havet ännu eftersom jag helt enkelt inte haft tid. Tog en liten promenad idag o doppade iallafall fötterna.

Saknar er alla och hoppas ni har det bra!

Puss


Fler bilder kommer, men antar att förfesten börjar på vårt rum nu, så bäst att kila dit ;)
IndianderJag på balkongenUtsikt




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hjärtat! Va kul att du skriver lite så man får reda på hur du har det där nere:)

Tror inte att det finns nån annan 'n du själv som kan avgöra om det är rätt att inte åka hem om, du får ju helt enkelt gå efter vad ditt hjärta och mage säger:-P

Ingen bebbe har ploppat ut här än.. Så än så länge har du inte missat nått hihi!

Saknar dig gumman! Ta hand om dig! Kram

2008-09-25 @ 07:32:22
Postat av: Pernilla

Det va ifrån mig:-P

2008-09-25 @ 07:32:52
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0