Förlåt...

...för att jag har varit en segis, men som sagt har jag haft en dator som nästintill inte har gått att använda.

Anledningen till att jag startade denna blogg var att jag skulle åka till USA som aupair i ett år, en hel del saker kom emellan och jag är fortfarande kvar i Sverige. På tisdag åker jag dock iväg för att prova min lycka som reseledare. Därför tyckte jag att det var lämpligt att ta upp denna blogg igen.

Anniken har gnällt lite på mig för att jag är tråkig och aldrig skriver på min blogg. Hon har fixat en ny header till mig, så det gör det roligare för mig att skriva här. Jag tycker att den är jättesnygg, vad tycker ni? Jag har även köpt en bärbar dator, så nu har jag väl inte så många undanflykter längre från att skriva här!

Detta har bla. hänt i mitt liv på senaste tiden:                                                                             
* Göteborgsvistelse hos Caroline och mitt första besök på Liseberg
* Otroligt mysig tjejmiddag med gänget i Sjöbo, god mat, mycket prat och skratt
* Sagt upp mig från min tjänst på Mc Donald´s
* Långa och mysiga promenader
* Biobesök - Mama Mia
* Införskaffat bärbar dator, ny mobil och digitalkamera

Idag har jag varit på besök hos farmor och sen passat lilla Frida. Hon är en riktig busunge, sitter här nu helt nerkladdad av att hon har ritat över hela mig. Fint, eller inte!? ;)

Ha det bra!


        

Kommentarer
Postat av: Markus

men jaha, snällt man får reda på att du ska ut o resa? :S

men jaja, ha det så underbart o va rädd om dig!

2008-09-12 @ 13:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0