Cran Canaria

Har varit på Gran Canaria i fyra dagar nu! Bor i en lägenhet med två andra svenska tjejer!

Idag har solen visat sig (för första gngen), men vi har haft lektioner hela dagen o varit på ett shopping centra. Badade i poolen idag o hade vattengympa igår. Besökte även Bamseklubben igår o blev indianer, känns som det är där jag egentligen borde vara, men nu går jag klart kursen och ser vart det leder.

Lektioner hela dagen, väldigt intensivt och jobbigt. Förstår inte all engelska och då svåra termer på det gör mig rent förvirrad, men men...

Lite snabb uppdatering bara nu när jag äntligen hittat internet!
Återkommer snart!
Puss


Kommentarer
Postat av: Permilla

Va skönt att höra att allt är bra med dig där ute i världen! Saknar dig ska du veta! Ha det nu så skoj:) Kramis!

Ps. Ingen bebbe än så länge!;).Ds

2008-09-21 @ 12:10:23
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0