Senaste tiden

Vilket underbart höstväder vi har idag! Jag har tagit med mig datorn och hunden (Astrid) ut i trädgården för att ta tillvara på vädret, vet ju inte hur länge jag får vara hemma och uppleva det.

Det var länge sen jag skrev här, så får ta det lite dag för dag.

Fredag: Som sagt med Nilla på Bar a bar och här kommer lite bilder! Vill bara säga att jag älskar dig syster och jag är så glad att vi hittat tillbaka till varandra igen! <3

  Jag o Nilla  Nilla

Lördag: Dagen för 80-tals partyt med mina gamla kollegor från Mc Donald´s. Började som sagt med att gå in till Anniken och förflytta oss tillbaka i tiden. Här bjöds det på 80-tals musik och en mamma som upplevt 80-talet och varit nostaligisk nog att spara ett och annat därifrån, kunde det blivit bättre?! Jo, vi kunde ju skyndat på lite så vi hann till förfesten, men vi hade trevligt bara vi två och tog den tid vi böhövde innan vi skulle vara i Sappstugan klockan 18.

Här landade vi rakt i det "riktiga" 80-talet! Roligt när så många tagit det seriöst och klätt ut sig! Efter skratt åt hur alla såg ut blev det tacos och frågesport (mitt lag vann!!!) och därefter bar det av till Bar a Bar. Inte alla som vågade, men vi som var där hade riktigt roligt! Tänk er att gå ut i träningsbyxor, smink upp till ögonbrynen och en toffs på sne ;)

Tack McD för att jag fick komma och ett speciellt tack till Johan, Camilla och Wille som ordnat allt!!

 
 
Sebbe o Palle  Festfixarna


Söndag: Efter att ha sovit länge bestämde jag och mamma oss för att vara duktiga och gå en promenad. Åkte till Kåseberga och gick en riktig långpromenad på landsvägen. Liten tjuv som jag är så tog jag några fina pumpor från åkern! (shh...) Turen avslutades med en Sillamacka uppe på backen med utsikt över havet!

Måndag: Passade Astrid och bakade kakor! Blev fransk kladdkaka och kokoskakor!! Visade sig dck senare att de inte var så jättegoda, bara helt ok! Senare tog jag, mamma, Nilla och Astrid en långpromenad längs stranden, riktigt mysigt!!


Fin sten

Tisdag: Idag passar jag som sagt också Astrid. Vi har varit ute i stortsett hela dagen för att mysa av höstvädret och nu ska vi ta en liten promenad!

Astrid

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha så roliga bilder:-P Så söta ni var haha! Krams!

2008-10-14 @ 19:55:27
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: Anniken

Najsigt värre vi hade ! :)

2008-10-15 @ 08:49:55
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0