Snart slut på den långa väntan

Imorse fick jag ett samtal från Stockholm! Mitt visum är färdigt!!! Detta innebär att jag snart åker iväg till Thailand. De börjar leta resor redan från helgen, så vem vet, på måndag kanske jag är i Phuket!!

En annan väntan som jag snart hoppas är slut är Pernillas väntan på bebben! Blev så glad när jag fick åka hem emellan kursen och jobbstarten för då kunde jag vara med under barnets först dygn.
Hörru Bebben, om du inte skyndar dig att komma ut nu så kanske jag är i Thailand då och har väldigt svårt att komma hem!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vet:( Men jag tror han tycker det är dags snart för jag har äntligen börjat känna värkar.. Så snart:) Förhoppningsvis är han här innan du åker!

2008-10-15 @ 17:29:46
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: Anniken

Vad kul att det äntligen är klart! :) Och antagligen hinner du träffa Pernilla och hennes son. Det börjar dra ihop sig nu!

Puss!

2008-10-16 @ 09:19:24
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0