Smulan

För exakt 14år sedan idag, åkte jag och min pappa till en dam som bor på landet. Mamma visste att hon hade kattungar och förmanade mig och pappa att här skulle igen katt in i huset.

Direkt när vi kom dit såg jag kattungarna i trädgården och sprang efter en och fångade en till sist. Det lilla livet revs och bet, men inte släppte jag inte. Jag släppte henne inte ens när det var dags för fika (oftast var det bara för damens goda kakor som jag följde med hit).

När vi väl skulle åka hem tittade jag lite sött (som bara jag kan) på min pappa som gav med sig så jag fick ta den söta lilla kattungen med hem! Väl hemma möts vi av en smått irriterad mamma som sa "Vad sa jag?", men nu är mamma lika glad som jag att lilla Smulan är vår!

Smulan

Eftesom jag inte växt upp med några syskon så har Smulan blivit som en lillasyster för mig!
Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0