Längtar

Igår träffade jag Sanna och vi bakade muffins!! Äpple/kanel och after eight muffins blev det! Anniken och Isa kom in för att testa och vi var alla överens om att vi lyckats! =) Efter lite prat och skratt körde vi upp till Mc Donalds för att hälsa på alla glada medarbetare!!

Idag var det dags att bli vaccinerad (tar fel på dagarna nu när man är ledig) tre sprutor och något att dricka. Det konstiga är att jag och Anniken ska vara på ungefär samma ställe, hon på lite fler, och ändå får jag mer vaccin. Hur hänger det ihop? Efter det blev det en tur till Bo Ohlsson med mamma och framåt kvällen den traditionella kvällsfikan på snuggles!! Me like!

Imorgon blir det Bar á Bar med Nilla och på lördag är det 80-tals fest med McD gänget!

Satt precis och tittade på alla bilder från kursen, vilka underbara två veckor det var! Även ifall det var intensivt och jobbigt och man fällde en och annan tår, så på det stora hela var det ett minne för livet. Nu väntar jag bara på att mitt nästa stora äventyr ska börja - Thailand! Varför är det alltid så att man vill ha det man inte har? Jag menar, nu när jag är hemma i kalla Sverige med alla jag tycker om så vill jag iväg till Thailand, värmen och det ovissa, men när jag är där kommer jag vilja hem. Eller kommer nog inte vilja hem utan mer träffa alla hemifrån. Vi får se hur det blir!

Bahía Feliz  Såhär mycket badade jag  Bahía Feliz

Några av bilderna som togs under mina två veckor på Gran Canaria!
(Den högra ligger från och med i dag som mitt skrivbordsunderlägg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0