Hejdå

Imorgon lämnar jag Sverige för att bege mig till Thailand och stanna där i sex månader! Så nu är det hög tid att säga hejdå till alla. Känns så himla jobbigt att stå och krama någon och säga "Hejdå, vi ses om ett halvår!" Det är så lång tid...

Det är så många tankar som rör sig i huvudet också: Vad ska jag ha med mig? Hur kommer jag få bo? Kommer jag trivas? Kommer jag hitta nya vänner? Har jag glömt något viktigt? osv.
Caroline
Igår sa jag hejdå till Nilla - min lillasyster som jag vet alltid finns här för mig

O idag sa jag HEJ till Caroline som kommit hem från Göteborg (och ikväll kanske jag får träffa Madeleine okså!) Tog en fika på stan och gick runt och tittade lite.

I Ystad idag är det rosa lördag till förmån för bröstcansern. Rktigt mysigt att gå runt bland allt rosa och lyssna på härlig musik som spelades från stortorget.

BH
Ett roligt inslag i vår vandring längs gågatan var att det hängde BH:ar på linor mellan lyktstolparna! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0