Frukost

Imorse blev jag väckt tidigt (riktigt tidigt) av ett telefonsamtal från Sanna! Hon undrade om vi snart skulle köra iväg till Pernilla för att äta frukost! Snabbt hoppade jag upp ur sängen och in i duschen för att sedan bege mig mot sjöbo tillsammans med Anniken!

Lille Theo var också hemma och sov så sött, tills jag tittade på honom, då var det inte lika kul längre och han var tvungen till att gnälla lite. Efter han fick komma upp till MammaPernilla som han känner så väl igen så var problemet snart löst och han var glad igen! Jag fick till och med hålla homom!! (Stolt!) Det var så mysigt att sitta där med en liten bebis i armarna och titta på varandra utan att säga något. Kan bara tänka mig hur underbart det måste kännas för Pernilla eftersom det är Hennes egen bebis hon sitter och håller i famnen!

Sanna, Pernilla och Anniken - med er har jag det alltid lika trevligt. Kommer verkligen sakna er, men vi ses om ett halvår ;)


Theo <3

Kommentarer
Postat av: pernilla

Sötnosar där;)

Kommer sakna dig med gumman, det ska du veta!

2008-10-24 @ 22:40:57
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0