Aj

Idag fick jag gå till doktorn igen för att kolla upp vad det nu är som jag är allergisk mot. Det började på Gran Canaria med att jag fick utslag, tänkte att det var myggbett och tänkte inte mer på det.

När det fortfarande inte gått över när jag kommit hem började jag fundera på vad det kunde vara och gick till doktorn. Han sa att det var en allergiskreaktion, mot vad? Ja, det visste han inte. Gav mig piller och sa att det skulle bli bra inom tio dagar, vilket det inte har.

Så idag blev det ett nytt läkarbesök där de skar i mitt finger, gav mig en spruta i gumpen och ett blodprov i armen... Ajaj stackars mig (tyck synd om mig!!) Hoppas iallafall att de hittar lösningen på det här viset.

Nu ska jag och mamma fika på bakelser för att trösta mig lite! =) O skrapa lott, vinner jag så lär ni få veta! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte väglös? (man kan få det när man är utomlands, och sen kryper dom ner i resväskan och följer med hem. Känner två som har fått det via en resa. De gick också till docktorn och fick massa piller, men det hjälpte aldrig. Kolla väglös!

2008-10-16 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0