21/10

Mamma ocj jag tog en tur till Malmö. Målet var att vi skulle hitta ett par helt vita skor som jag kan jobba i. O det ska jag säga, att hitta ett par HELT vita skor är inte lätt

, där är nästan alltid något litet tryck eller så. Till sist hittade jag dem iallafall =)

Vi hade planerat att äta gott och sen gå på bio. Det visade sig dock att filmen vi ville se, Patrik 1,5 inte visades mer för dagen i Malmö, så vi fick bege oss till Lund. Pga detta så han vi inte med någon fin middag, utan fick ta något snabbt och lätt - varsin toast!

Patrik 1,5 var en mysig film om ett homosexuellt par som vill adoptera. När de slutligen får adoptera efter mycket om och men så får de fel barn, eller?!

Mamma o Jag
Har fått lite klagomål från min kära mor att hon aldrig får vara med på min blogg, såhär är hon - MIN MAMMA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0