"Solly"...

Sawadii Kaa - Hej

Förlåt, känner mig jättedum som inte uppdaterar er som nyfiket går in på min blogg flera gånger om dagen för att se hur jag har det.

Tyvärr känner jag att jag inte har tid att skriva här. Eftersom jag inte skrivit på tre veckor så känns det som jag har mycket att ta igen. Ska verkligen försöka uppdatera er mer snart, för jag förstår om ni är nyfikna, det är som en helt anna värld här!

Nu vet ni iallafall att jag lever och har det bra!

Kan tillägga att jag just nu sitter på min balkong i linne och shorts och tittar ut över "mitt" vattenfall! Avundsjuka?

Tänker på er...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja lite avundsjuk är man juh:-P Tänker på dig med Malin!!! Saknar dig! Och Theo ger dig en slabbig puss hihi:)

2008-11-18 @ 20:33:36
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Hej gumman. Ja jag blir avundsjuk,för här är det regn och rusk.Kram mamma

2008-11-18 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0