Snö

Bara för att jag inte är i Sverige så betyder det inte att jag inte vet att det snöar i Sverige. Jag vet det! De har redan börjat julpynta här, så helt främmande känns det inte att ni har snö!  Och jag kan erkänna att jag är lite, lite avundsjuk.

Tanken att på sitta med en stor varm och mysig stickad tröja på ett kafé, dricka en latte och titta ut på snön gör att jag längtar lite hem till Sverige igan. Men sen tänker jag på allt regn och slask och blask som kommer efter och överväger snabbt att stanna kvar här i varma (kan tyvärr inte säga soliga för tillfället) Thailand!


Såhär gillar jag att tillbrnga mina lediga dagar

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ser såå härligt ut! Vill faktiskt till Thailand igen!!

2008-11-27 @ 12:04:50
Postat av: Anton

Det såg härligt ut :D

2008-12-15 @ 12:41:05
URL: http://antonberg88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0