Prutning

Thailand är ett land där man kan och bör pruta. Prutade riktigt ordentligt idag och är väldigt stolt över det!

Hör här: Försäljaren begärde 950Bath (ca 190Sek) för ett par sandaler jag prutade och fick ner dem till endast 150Bath (ca 30Sek), Snacka om bra prutning och att jag stolt gick därifrån efter sådär tio minuters prutande utan att ge mig!! Envishet håller i vissa läge i längden.

Mitt internet är lite segt, så det blir inga bilder idag. Tänkte snart lägga upp en massa bilder så ni kan få se lite av mitt liv i Thailand i bild. Försöker uppdatera er så mycket som möjligt i text, men jag är nästan aldrig hemma på mitt rum och då inte heller mycket vid datan.

Tänker på er!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du är ju grym på pruta;) Ja vi vill se mer bilder!!:)

2008-11-29 @ 21:47:47
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: Anniken

Ojoj, sjalv pallar jag knappt pruta.

Jag vill traffas nuu!! Men snart sa :)

Puss pa dej sa lange

2008-11-30 @ 10:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0