Min klänning

Har fått reda på att vi ska få varsin klänning uppsydd av en skräddare (gratis!) till  jul eller nyår. Så nu sitter jag här och funderar på hur den ska se ut. Det är så svårt, har funderat på en röd. Men jag behöver lite tips och ideér, så vad säger ni?

Som jag sa har vi team kväll en gång i veckan och nu på torsdag är det min tur att planera vad vi ska göra. Det är okså jättesvårt att komma på något som alla vill göra (förslag här med?) men jag tror jag kommit på det! Tänker inte skriva det här ännu, för det är hemligt och någon som inte ska få veta det kanske läser här! Man vet aldrig ;)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag tror att du blir jättefin i en röd sidenklänning.

Kram mamma

2008-11-23 @ 15:18:15
Postat av: Pernilla

Håller med mammsen din;)

2008-11-23 @ 18:45:39
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: Fröken Eriksson

Röda klänningar är nästan alltid snyggt!

2008-11-25 @ 17:32:47
URL: http://neriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0