Bortskämd

Man märker hur bortskämd man blivit sedan man kom till Thailand.

Daglig städning av rummet! Vilken lyx, och jag kan säga er att det märks tydligt nu när städerskan inte varit här på tre dagar. Det är så underbart att lämna sängen bäddad och komma hem till en bäddad säng och städat rum!

Gratis Middagsbufféer eller Trerätters!? Vem tackar nej till det? Inte jag inte, men jag borde nog, efter 1månad i Thailand har jag redan gått upp 3kilo, och värre kommer det bli!

Tvätta behöver man inte heller tänka på. Bara att gå 50meter och lämna sin tvätt, nästa dag hämtar man upp den ren och väldoftande!


     
Utsikten från min balkong, vattenfall och pool!

                                          
Tänk att jag jobbar i Thailand, landet som andra har betalt flera tusentals kronor för att besöka. Helt otroligt, men så sant så!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Håller med dig att det är helt otroligt att min "lilla tös" är i Thailand och jobbar.

mamma

2008-11-26 @ 22:05:08
Postat av: Sanna

Ser ut som du har haft rikig tur med boendet, man blir allt lite avundsjuk:)hehe, jo buffé är livsfarligt, man bara äter och äter:P

2008-11-27 @ 12:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0