Klänning

Glömde säga att jag var hos skräddaren idag för att beställa min klänning. Var ganska säker på hur den skulle se ut, fram tills igår när jag kom på en annan idé. Som ni säkert vet så har jag ganska mycket beslutsångest, och då plötsligt ha två olika förslag var inte bra för mig. Velade fram och tillbaka och tillsist bestämde jag mig för mitt "nya" alternativ.

Min klänning kommer vara axelbandslös och knälång. Den kommer vara i vinrött silkestyg med ett litet stycke spräckligt (eller vad man ska kalla det) uppe vid som en board. Den kommer nog bli jättefin!

Önksar att jag kunde lägga ut en bild på modellen av den, men har inte den bilden här. Ska försöka så fort jag kan!

Imorgon är första provningen av min klänning! I Thailand går det snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0