Julmys

Att julen börjar närma sig är ganska svårt att förstå. Man får inte rikigt den rätta känslan i 30 graders värme och när man tillbringat dagen på stranden. Visst är här juldekorerat, granar och julmusiken spelar för fullt, men det är ändå inte samma känsla.

Idag klädde vi iallafall julgranen tillsammans med barnen. Alla barn fick hänga varsin sak i granen. Hade jag fått bestämma så hade inte granen sett ut som den gör nu, men det är ju barnens gran! Under den ligger alla deras önskelistor till tomten! Undra om tomten kommer till mig i Thailand på julafton?

    
Innan                        Efter

Niklas har kommit ner till Thailand och konstigt nog utan att veta om det så har vi hamnat på samma ställe! Tillbringade en underbar dag på stranden tillsammans med honom och hans familj i söndags. Han hade även med sig lite små presenter hemifrån Sverige bla. Pepparkakor från mamma!!! (nu är det bara julmusten som fattas) Fick även ett fint julkort av Mariakyrkan, en julmus och en 20 års present. Kan ju berätta att det kliar lite i fingrarna att ha ett oöppnat paket liggande och vänta på en, men den som väntar på något gott....


Jag fick även en jättefin hälsning från lillasyster Nilla tillsammans med Mamma Mia filmen som hon vet att jag älskar, Tack!

Har gjort mitt rum lite julmysigt med glitter och röttband samt mitt adventsljus som jag fick i avskedspresent från Anniken. (som förövrigt snart kommer och hälsar på mig!)

                                                                         
Hur förbereder ni julen hemma just nu?
     

                          


Kommentarer
Postat av: pernilla

Vi ska snart köpa gran:D Det är det ända som fattas! Älskar allt julpynt, så mysigt! Kram

2008-12-17 @ 07:43:49
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0