Bilder

Lovade ju er lite bilder från min tid i Thailand. Har redan hunnit ta jättemånga och på grund av det så finns det ju även jättemånga som jag vill visa för er. Så jag börjar lite smått idag!

Först lite bilder från mina första dagar som bestod av att studera min omgivning:

 
Utsikt


LongTail båtar tar du ifall du vill komma till de lite mer avskilda stränderna

 
 
Big Budda, i marmor, 45meter hög

Nu vill mitt internet inte ladda upp fler bilder, så det får bli allt för denna gången


Kommentarer
Postat av: pernilla

Lite avundsjuk blir jag.. Snacka om att du kommer minnas denna resa i resten av ditt liv gumman, och som du kommer samla på dig erfarenheter=)

2008-12-03 @ 21:01:11
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0