Jag har...

...i början av min tid i Thailand åkt tillsamms med Bella på safari
 


...studerat stränder i ösregn, träffat en blåsfisk och sett riktigt Tsunami drabbade ställen

   


...även studerat stränder i fint väder

     


...kört bil i Thailands vänstertrafik kaos, samt åkt tre på EN moppe, alla utan hjälm



...skrivit mitt namn på scenen på en reaggebar

 


...snorklat i ösregn

 

...även snorklat i fint väder




...sett veraner

 


...bastat i en Thailändsk örtbastu (när det redan är sådär 30grader utanför)




...Haft kickoff på stranden




...fortsatt kickoffen på kvällen med tema sexy (iklädd sarong)

   



Här har ni lite bilder att titta på så länge, fler kommer snart







Kommentarer
Postat av: Anniken

Strandbilderna i solnedgangen sag bara saaa haftiga ut!

Kul att se att du verkar ha varit med om sa mycket roligt :)

Ses snart som sagt!

Puss!

2008-12-15 @ 16:16:25
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Va trevligt och se foto från dina upplevelser.

Som du säkert förstår så tycker jag att bilden när du snorklar i turkosblått hav är så hääärlig.



Kram mamma

2008-12-15 @ 18:02:22
Postat av: Storasyster

Hur har du hunnit med så mycket?? Enligt Ingrid jobbade du ju hela tiden! Hmmm....;-)

2008-12-16 @ 16:14:19
URL: http://www.hayabusas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0