Snart är det dags...

Ja, studenten närmar sig med stormsteg. Känns helt osannolikt att det är jag som ska stå vitklädd på trappan med mössa på huvudet i år. Det är ju de "stora" som ska göra det o inte lilla jag. Tydligen har lilla jag blivit stor! 1 vecka och tre dagar kvar!!!

Har fått min klänning insydd och idag äntligen passade den perfekt! Så får hoppas den gör det sen också, att den både går att knäppa och inte trillar ner, det skulle vara illa.

Inatt blev det inte mycket sömn. En viss söt liten kille uppehöll mig i tre och en halv timme. Men inte gör det mig något! =)

Fika 4 dagar i rad på samma ställe. Vadå älska att fika?


Kommentarer
Postat av: Dennis

Hihi, det e jag som e killen :D <3

2007-05-29 @ 23:37:46
Postat av: robin

tur att d finns andra som kan underhålla dej när ja inte kan va uppe längre då!!

2007-05-30 @ 18:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0