Halta Lotta

Det går bara längre och längre tid mellan mina blogg inlägg, måste skärpa mig verkligen. just nu är jag så stressad över allt. Har två jobb samtidigt som allt ska bli klart i skolan. Har ingen fritid längre. Visserligen älskar jag mitt jobb, så d e ju bra!

Vad har då hunnit hända?

Caroline och Madeleine har fyllt 19 år!
50 dagar till studenten fest på Starshine med Åsa, samt efterfest till klockan sex på morgonen och skola nästa dag!
Minilumpen, som jag nämt innan
Nilla har fyllt 17 år
Mitt hår har blivit lockigt
Aldrig mer barngympa
VÅR fest!
Mamma fyllde år
Tysklandsresa med shopping till studenten och 300kronors vinst på den enarmade banditen
Nya Mc Donald´s öppnar med DT och den får jag lära mig! =) Även kick off
Jag fick tag på balbiljett! Bokat bil och håruppsättning samt köpt klänning



Sen hände det som inte fick hända i lördags. Jag glider på en våt fläck på en toalett, slår i knät men tänker Äsch d e inget o gnälla för, d e bara en nerv. Går till Starshine dansar och har kul. Vaknar nästa morgon och kan inte gå. Får åka till akuten, får kryckor och nästa dag röntgas jag. Inget fel ännu, men kan vara minisken, vilket leder till att de måste gå in i knät. Än så länge tyder det på en vridning av knät.
Så numera hoppar jag fram på kryckor...

O sen e d balen på fredag! =) skoj skoj, men kan inte ha mina fina skor som jag köpt med högklack...fick åka o köpa nya :(

Ha det fint!
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0