Årets första...

Idag åt jag årets första svenska jordgubbar! Så gott och nu känns det äntligen som att sommaren är på väg!

Gud vad tiden går fort. Bara en vecka kvar till studenten!! Känns som det mesta som ska införskaffas är avklarat, nu är det städning kvar! Jag har haft en massa smarta ideér till både studentpresenter och till födelsedagspresenter men allt har stupat på ett eller annat sätt. Nu verkar det som jag har löst det och det kommer bli riktigt bra!

Jobbade även på Mc Donalds idag! Äntligen! Jag måste dock ha sett ganska dum ut, hoppade fram på kryckor och fick sitta på en pall hela dagen. Lyx? Jajamensan! =)

Usch, jag hatar alla måsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0